Kanvas digitalnega marketinga
... je sistematičen pregled marketinških in PR orodij za izvajanje digitalnega marketinga.
Ta stran služi podrobnejšemu pregledu posameznih okvirčkov.
Ta stran služi podrobnejšemu pregledu posameznih okvirčkov.
Ciljem sledimo na različnih družbenih omrežij. Ločimo tudi dva pristopa k marketingu - plačljivo in organsko. Organsko je tisto, kar lahko naredimo, brez da omrežju plačamo kavcijo na sponzorstvo. Storitve, ki zahtevajo plačilo omrežju, imajo v svojem okvirčku ikono kovancev. Možnosti, ki jih ponujajo posamezna omrežja so na voljo spodaj.
LinkedIn je največje profesionalno B2B omrežje, namenjeno ustvarjanju novih stikov in poslovnih priložnosti.
Pisanje strokovnih in PR člankov: LinkedIn članki se objavljajo z namenom vzpostavljanja prezence in pridobivanja zaupanja s strani partnerjev, potencialnih kupcev ter naročnikov.
InMail: je način direktne vzpostavitve stika, pri katerem naše ciljne skupine omrežja dobijo sporočilo v klepetalniku. storitev je idealna za pridobivanje leadov za prodajo in za iskanje novih kadrov. |
Objava prostega delovnega mesta: LinkedIn omogoča objavo prostih delovnih mest, ki se prikazujejo ljudem, ki so za naše delovno mesto primerni. Prosto delovno mesto se bo vsem, ki parametrom ustrezajo, začelo prikazovati in bodo o primernem delovnem mestu dobili obvestilo.
|
Vsebinsko uredništvo je sklop storitev vezan na produkcijo vsebin in materialov, ki izhajajo iz dobrih praks marketinga.
Besedila za (prenovljeno) spletno stran: vsaka spletna stran komunicira na svoj način, vezan s ciljem, ki ga želi doseči. Medicinske strani imajo čist in profesionalen jezik, agencije vas zasujejo z obsežnim slovarjem prevzetih besed, prodajalci alkohola z zgodovinskimi slavospevi. S temi besedili poskrbimo, da vaša spletna stran kupce vodi do željenih rezultatov.
|
Izdelava oglasov (bannerjev): bannerji so tisti slikovni oglasi, ki jih vidite med brskanjem po spletu. Kvadratni, podolgovati, ležeči; na spletu jih ne manjka.
Produkcija podcastov: podcasti so oblika komuniciranja v avdio formatu. Morda malce nepoznano pri starejših, vendar vedno bolj priljubljeni pri mladih. Par statistik imamo na voljo v jagodki. |
Facebook je družbeno omrežje, ki ga uporabljamo za razvedrilo in da smo na tekočem. Večina nas ga ima kot osnovo za promocijo in marketing.
Vzpostavitev profila podjetja: Najboljši začetek na družbenem omrežju je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil, kjer so na voljo vse informacije in produkti za naše kupce in naročnike.
Oglaševanje (po modelu CPC): oglaševalska kampanja namenjena temu, da na spletno stran dobite čim več obiskovalcev. CPC je model oglaševanja, kjer se plača po kliku (CPC - cost per click oz. cena na klik). Takšna kampanja je kompatibilna z Instagram CPC kampanjo. |
Posodobitve sekcij profila: gre za deljenje informacij o produktih, storitvah in novih delovnih mestih, kjer uporabnikom omogočimo, da si ogledajo naše ponudbe in se podjetju javijo sami.
Remarketing kampanje: so kampanje, kjer vam na spletno stran dodam skrit pixel, ki beleži obiske vaših spletnih obiskovalcev. Z remarketingom poskrbimo, da opominjamo tiste, ki so obiskali vašo spletno stran, da ste še vedno vroča roba na trgu. |
Instagram velja za vizualno družbeno omrežje. Kljub temu, da težko delimo obsežne informacije, nam omogoča izjemno efektivnost pri brandingu in grajenju znamke, produkta ali storitve.
Vzpostavitev profila podjetja: Najboljši začetek na družbenem omrežju je ta, da ustvarimo vizualno privlačen profil, ki daje uporabnikom vedeti, kakšne vsebine lahko od nas pričakujejo.
Sponzorirane zgodbe: so tiste zgodbe, ki se nam pojavijo med brskanjem zgodb, čeprav profilu ne sledimo. S to storitvijo poskrbimo, da se naš produkt kupcem prikaže, ko jih rabijo. |
Oglaševanje (po modelu CPC): oglaševalska kampanja namenjena temu, da na spletno stran dobite čim več obiskovalcev. CPC je model oglaševanja, kjer se plača po kliku (CPC - cost per click oz. cena na klik). Takšna kampanja je kompatibilna s Facebook CPC kampanjo.
Sponzorirane objave: so objave, ki se nam pokažejo med drugimi objavami, čerav profilu ne sledimo. So najbolj primerne za zbiranje sledilcev in podajanje informacij. |
YouTube je družbeno omrežje, ki v ospredje postavlja avdio-vizualne vsebine oz. videe.
Pasica v videu: je tista manjša pasica, ki se prikaže med gledanjem videa, ne da bi ga ustavila oz. prekinila.
Oglas nad predlaganimi videi: je oglasni kvadratek, ki se pojavi nad predlaganimi videi. |
Video oglas: je oglas, ki gledani video prekine in gledalcu omogoči dostop do svojega videa šele po 6h sekunah.
|
Google My Business: je pasica, pojavi ob iskanju na Googlu. V njej se prikažejo osnovne informacije, odpiralni časi, produkti, storitve, fotografije, mnenja in podobne pomembne stvari.
|
Načrtovanje, izvedba in medijski zakup Ads: Se sprašujete, zakaj se določene strani konstantno prikazujejo na vrhu Googla? Odgovor se skriva v previdnem in premišljenem zakupu oglaševalskega prostora v programu Google Ads.
Remarketing kampanje: so kampanje, v katerih obiskovalcem vaše strani še po obisku vaše strani prikazujemo oglase in vašo blagovno znamko. |
PonudbaPokličite za prvi, informativni sestanek, da ugotovimo kako lahko digitalni marketing pomaga vam. V roku dobre ure boste vedeli, kaj se vašemu podjetju splača. |
|