Digitalni marketing > Vsebinski marketing
"Vsebina je kralj. (Content is king.)"
Ta citat boste našli na več kot 50 % člankov, ki govorijo o uspešnem marketingu.
Poglejmo zakaj.
Poglejmo zakaj.
Pomislite - ko ste se začeli zanimati za npr. izdelavo nove spletne strani, ste najprej vprašali prijatelje, poslovne partnerje ipd. Če izvajalca niste izbrali zelo kmalu, ste postali pozorni na oglase, začeli ste se spominjati ponudnikov, ki so na vas v preteklosti pustili dober vtis, in začeli določene ponudnike tudi kontaktirati. Mogoče ste za mnenja celo poizvedovali na spletnih forumih. Kadar kupujemo produkt bomo verjetno brali mnenja o artiklih v spletnih trgovinah, prebrskali opise produktov itd.
Vse to počnemo zato, ker nam oglasi sami po sebi ne vzpostavijo zadosti zaupanja do ponudnika oz. blagovne znamke. Zaupanja do ponudnika nam ne gradijo oglasi, temveč priporočila in - vsebine.
Z grajenjem vrednosti in zaupanja se ukvarja vsebinski marketing.
Vsebinski marketing poskrbi, da vaši potencialni kupci dobijo vsebine, ki jim predstavljajo vrednost. To so vsebine, ki:
Vse to počnemo zato, ker nam oglasi sami po sebi ne vzpostavijo zadosti zaupanja do ponudnika oz. blagovne znamke. Zaupanja do ponudnika nam ne gradijo oglasi, temveč priporočila in - vsebine.
Z grajenjem vrednosti in zaupanja se ukvarja vsebinski marketing.
Vsebinski marketing poskrbi, da vaši potencialni kupci dobijo vsebine, ki jim predstavljajo vrednost. To so vsebine, ki:
|
Konkretni primeri vsebinskega marketinga?
V spodnji razpredelnici boste našli različne "pakete" naših (seveda brezplačnih) vsebin in katero storitev s temi vsebinami promoviramo.
Vsebina |
Promovira |
Povezava do vsebine |
Okej, stručko (poslovni podcast) |
consulting, svetovanje |
[ povezava ] |
Digital stručko (online video serija) |
digitalna transformacija, digitalni marketing |
[ povezava ] |
Direktorjevi plonkci (priročna orodja) |
consulting, svetovanje |
[ povezava ] |
Digitalni timi (znanje o delu na daljavo) |
100 % online, delavnice |
[ povezava ] |
Članki (znanje) |
Vsaka kategorija svojo storitev |
[ povezava ] |
Idejni koncepti (odštekane ideje) |
inovativnost, digitalni marketing |
[ povezava ] |
Jagodke (zanimive vsebine interneta) |
digitalni marketing |
[ povezava ] |
Kaj lahko naredimo za vas?
Zgoraj smo vam skušali prodati vsebinski marketing. Ker deluje. In ker lahko deluje tudi za vaše podjetje.
Z naročniki navadno naredimo naslednje:
Z naročniki navadno naredimo naslednje:
- Seznanimo se s storitvami oz. produkti, ki jih ponujate;
- Seznanimo se s procesi izdelave oz. izvedbe, kupci oz. naročniki in drugimi relevantnimi elementi;
- Skozi svežo perspektivo zainteresiranega potrošnika začnemo z vami odkrivati, kaj vaše kupce oz. naročnike zanima in kakšne vsebine jim lahko ponudimo;
- Skupaj začnemo sestavljati nabor vsebin;
- Pregledamo promocijske kanale in presodimo, kje je vsebine najboljše servirati;
- Skupaj z vašimi komercialisti poiščemo načine, kako zainteresirane bralce, poslušalce ali gledalce pretvoriti v potencialne stranke.
Obseg storitve je odvisen od konkretnih del, ki jih za naročnika izvajamo.
Primer: če imate v ekipi oblikovalca, bomo sodelovali z njim. Če imate sodelavko, ki rada objavlja na družbenih omrežjih, jo bomo vključili v proces. V obeh primerih lahko uporabimo vaše interne vire - torej je obseg našega dela manjši, posledično pa tudi strošek. V kolikor notranjih virov nimate oz. so preobremenjeni, lahko vsebinski marketing za vas izvajamo samostojno ali po meri. |
Kaj konkretno pridobite s storitvijo vsebinskega marketinga?
- Svež pogled, ki ni omejen na poglobljeno razumevanje stroke;
- Partnerja, s katerim lahko vaša komercialna ekipa glasno razmišlja in išče prave rešitve;
- Strateški pristop do serviranja vsebin vašim potencialnim in obstoječim kupcem;
- Partnerja, ki bo razmišljaj za vas in vam redno predlagal nove vsebine za promocijo;
- Profesionalno izdelane vsebine (objave, članki, avdio, video).
Digitalni marketing > Vsebinski marketing